-
Váš nákupný košík je prázdny!
Lukáš Benko
LBikes
Reklamačný
poriadok
Predávajúci: och.meno: Lukáš
Benko
sídlo:
Na hlinách 64, Trnava 917 01.
IČO:
47754451 DIČ: 1076331146. IČ DPH:
SK1076331146
zápis v registri: OU-TT-OZPI-2014/05903-2 , č. živnostenského registra 250-35139
1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie,
postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa
tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciach sa
postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných
ustanovení a práv spotrebiteľov.
2. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v tej prevádzke, kde
bola služba poskytnutá, alebo kde bol tovar zakúpený:
názov a
adresa prevádzky: Lbikes, Hospodárska 53, Trnava 917 01
reklamácie
vybavuje: (meno, funkcia, tel.č.): Lukáš Benko, majiteľ, 0907285270
3. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo
poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok). Druhy reklamácií a ich vybavenie
:
a) záručná
reklamácia
Predávajúci poskytuje na produkt záruku v
zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu
zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň
záručnej doby.
Záručná reklamácia
sa vybaví podľa možnosti hneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru
za bezchybný, alebo poskytnutím náhradnej, bezvadnej služby. Ak výmena nie je
možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní, alebo ak to nie
je možné, zoberie vadný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.
Záručnú reklamáciu
nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním,
alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.
b) reklamácia
omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.
Osoba
vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.
4. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého
jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa
číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií.
V prípade, že reklamácii sa nevyhovelo, alebo nebola vybavená hneď, reklamačný
list sa vypisuje trojmo - druhá kópia sa postúpi vedúcemu zamestnancovi Lukášovi
Benkovi .
5. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Postup vybavovania reklamácií.
1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne,
alebo elektronickou poštou.
2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
• komu je reklamácia adresovaná,
• dátum podania reklamácie,
• podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.
3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, faxom alebo písomne
Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené
plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.
4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude
považovaná za neoprávnenú.
V Trnave dňa
15.02.2016